Stappenplan
& Methodes
De werkwijze en methodes van EIGEN KRACHT PT:

1 - Intake


Bij onze eerste kennismaking krijgt u de traningslocatie te zien en uitleg over de methodes die EIGEN KRACHT PT toepast.

2 - Doelstelling


Samen bespreken wij uw doelstelling(en) om een passende abonnement te kiezen waarmee u resultaat zult bereiken.

3 - Handleiding


In de trainigs handleiding die u van mij krijgt staat alle informatie over de schema's en de methodes.

4 - Plannen


We gaan een traject voor u uitzetten met het bijbehoorde abonnement. Ook stellen we dan uw trainingsdata vast.
Mylogenics? minder cardio? meer krachttraining? Personal hormonal profiling..

De methode van EIGEN KRACHT PT:
EIGEN KRACHT PT past in overleg deze behandeling toe
Mylogenics: Instant muscle enhancement techniques

Er zijn oneindig veel redenen die voor klachten in ons dagelijks leven zorgen. Stress, vermoeidheid of bijvoorbeeld een verminderd postuur. Echter is een verminderd postuur of beperkte mobiliteit vaak een gevolg!

Om er voor te zorgen dat niets uw loopbaan in de weg loopt worden uw klachten behandelend met de Mylogenics methode.

Een goed vergelijk is bijvoorbeeld; een niet goed uitgelijnde auto. Wanneer een auto niet goed is uitgelijnd zal het stuur gaan trillen. Door volledig te focussen op de klacht, het trillen van het stuur, en onze behandeling toe te spitsen op de klacht, bijv. het vervangen van het stuur, zullen we merken dat de klachten niet verdwijnen. Het trillende stuur is immers het gevolg van de niet goed uitgelijnde banden! Zolang we blijven proberen de klacht op te lossen door keer op keer het stuur te vernieuwen zullen de klachten blijven bestaan.

Behandelingen worden altijd in overleg gepland tijdens trainingsuren
Krachttraining: Waarom krachttraining helpt bij het afvallen.

Wilt u afvallen, dan denkt u waarschijnlijk aan beweging? Voor veel mensen zijn die twee dingen immers rechtstreeks aan elkaar gelinkt. De meest gekozen sportvorm is dan doorgaans cardio, oftwel duursport. Mensen die af willen vallen staan vaak uren op de loopband of rennen kilometers door de omgeving. Daar verbrand je immers de calorieën mee, niet?

In principe is dat waar, maar er zitten wat addertjes onder het gras en die zorgen ervoor dat cardio uiteindelijk toch minder nuttig is! Een beter alternatief is om krachttraining te gaan doen. Waarom krachttraining afvallen makkelijker maakt en waarom minder cardio?

Cardio is al decennialang dé sportcategorie voor wie af wil vallen. Het verschilt een beetje per periode welke sport het populairst is. Fietsen en hardlopen blijven veel terugkomen. Het idee blijft echter hetzelfde: urenlang zwoegen om een paar honderd calorieën extra te verbranden. Een ander nadeel is dat cardio relatief veel risico op blessures geeft. Door de langdurige belasting op uw gewrichten lijd alles een stuk harder. Allemaal niet ideaal, met andere woorden! Aan de gewichten met een persoonlijk schema!

Eigen Kracht PT werkt met gevarieerde schema die regelmatig aangepast zullen worden op uw doelstelling. U traint met een handleiding waar de trainings resultaten in worden genoteerd. Train nooit langer dan een uur stop uw energie is de juiste formule.
Voedingsbegeleiding /
Personal hormonal profiling:

Iedereen heeft in zijn lichaam hormonen, die regelen bepaalde processen in je lichaam en hebben grote invloed op hoe je je voelt, eruit ziet en gedraagt. Als je een bepaald lichamelijk doel wilt bereiken, vinden wij het dan ook van groot belang dat dit proces in je lichaam in balans is.

Worden jou hormonen verkeerd beïnvloed door bijvoorbeeld overmatige stress met betrekking tot eten, trainen, werk, relatie etc. of door andere lichamelijke klachten, dan wordt het lastig om het best mogelijke resultaat neer te zetten. Er zijn verschillende hormonen in het lichaam en deze werken allemaal samen. Werkt er eentje niet goed dan heeft die effect op alle anderen.

Ook gaat een hormonale disbalans gepaard met hoe iemand zich voelt. Veel stress op bepaalde systemen, bijvoorbeeld het maag/darm systeem, kan leiden tot energie tekorten. Wie kent hem niet ? De middag dip! Na de lunch heb je weinig energie en doe je graag een dutje of krijg je trek in zoetigheid. Dit is weer een gevolg van bijvoorbeeld verkeerde voeding wat weer een verkeerde invloed op uw hormonale systeem heeft.

Door middel van een voedingshandleiding wordt uw resultaat genoteerd en geëvalueerd. Stop met calorieën tellen en luister naar het lichaam!
Met EIGEN KRACHT PT boekt u snel en op een verantwoorde manier resultaat.. Boek een gratis proef/introductie les.
KLIK HIER VOOR UW GRATIS PROEFLES
Copyright 2017 EIGEN KRACHT PT
All Rights Reserved

WEB FOUR YOU